5 namirnica za zdrave grudi

0

Članak koji je originalno objavljen na portalu Prevention, opisuje koje su to najkorisnije namirnice za zdravlje grudi.

Sve grudi, velike ili male, su jedinstvene. Ali, kada je u pitanju zdravlje, naše “djevojke” funkcionišu isto. Ako se borite sa fibrocističnim grudima, bolnim PMS-om ili menopauzom, ili želite smanjiti šanse za rak dojke, razmislite o ovih pet namirnica koje povećavaju zdravlje dojki kako je opisano u novoj knjizi Eat for Extraordinary Health & Healing.

Soja

Istraživanja pokazuju da žene koje redovno jedu puno daidzeina i genisteina, dvije tvari koje se nalaze u soji, tofuu, tempehu i miso, imaju manju učestalost fibrocističnih grudi. Studije također pokazuju da soja može olakšati nuspojave menopauze, uključujući osteoporozu i bolesti srca.

Pšenične klice

Ekstrakt pšeničnih klica pokazano smanjuje različite PMS simptome, gdje su osjetljive grudi na prvom mjestu. Jedna studija je pratila 100 žena sa dijagnozom PMS-a dva ciklusa zaredom; jedna grupa je dobila 400 mg ekstrakta pšeničnih klica, a druga grupa je dobila placebo. Pšenične klice su smanjile fizičke simptome do 63.6%, psihološke probleme 66.3%, a opšte simptome PMS-a za 65%. Žene koje su uzimale ekstrakt pšeničnih klica također su primijetile smanjenje umora, razdražljivosti, lupanje srca, glavobolje, problema sa spavanjem, povećanja apetita i žudnje za hranom. Da bi imali koristi, pospite pšenične klice preko salate ili smiksajte u smoothie.

Borovnice

Borovnice i ekstrakti borovnice su pokazali da smanjuju rast ćelija tumora dojke. Jedite 170 g porcije borovnica dnevno za prednosti borbe protiv raka. Ili kupite borovnice u prahu, koje se mogu koristiti u smoothiejima, dodati granoli, umiješati u jogurt, posuti na ovsenu kašu ili koristiti u pekarskim proizvodima.

Tikva

Beta karoten, pigment koji daje većini povrća njihovu jarko narandžastu ili crvenu nijansu, od vitalnog je značaja za smanjenje rizika od čvorića koji se javljaju kao nuspojava fibrocističnih grudi. Studije pokazuju da konzumiranje hrane kao što je tikva, koje su bogate beta karotenom, imaju značajno pozitivne efekte na zdravlje dojke. I dok tehnički nisu tikva, bundeva i batat nude slične beneficije. Pecite bundevu u maslinovom ulju s kimom i crnim biberom za poslasticu.

Čaj od žalfije

Prekomjerno znojenje nije opasno po život, ali može biti neugodno pogotovo ako se znojite na neugodnim mjestima kao što su vaše grudi. Čaj od žalfije, koji je pun antioksidansima, često se preporučuje kao prirodni lijek za one koji se znoje više nego što je uobičajeno. Dok pijenje čaja od žalfije ili dodavanje svježe na večeru može biti dovoljno, neki izvori navode da se uzimaju 1 000 mg suhe žalfije u kapsulama dva puta dnevno za maksimalnu prevenciju znojenja. (Napomena: trudnice ne bi trebale uzimati žalfiju, jer može izazvati kontrakcije materice).

Komentari

Share.