Skoro 92 posto žena kontroliše svaku veću porodičnu kupovinu kao što je kupovina TV-a ili laptopa, a 85 posto njih odlučuje gdje će na godišnji odmor, otkrilo je istraživanje britanskog časopisa IPC media provedeno na 2000 ljudi u dobi od 40. do 60. godina, prenosi 24sata.hr.
Devet od deset žena brinu se o obiteljskim financijama, plaćaju račune i kupuju namirnice, a gotovo 80 posto njih uvijek traže rasprodaje, dok dvije trećine njih priznaje da se ne boje tražiti bolju uslugu. Skoro 66 posto žena priznaje da je prilikom kupovine automobila, njihova riječ bila zadnja.
Uprkos tome njih 36 posto tvrdi kako njihovi partneri vjeruju kako su zapravo oni glavni dok su financije u pitanju, potvrdila je studija. Žene vjeruju kako je vođenje kućanstva zapravo zastarjeli termin i kako njihova uloga više odgovara ulozi šefa na čelu velike kompanije.
– Porodični šefovi su žene koje kontrolišu financije i odlučuju što će kupiti i gdje će na odmor. Riječ je zapravo o području koje se dosad smatralo isključivo muškim, no poznati brandovi se trebaju prilagoditi novim uvjetima inače će izgubiti dobre kupce – istaknula je Amanda Wigginton iz časopisa IPC Media.
Izvor. www.namirnice.ba