fbpx

Nakon Nestlé skandala, slijedi Danone skandal

0

Godine 1981, Svjetska zdravstvena organizacija je odobrila Međunarodni pravilnik o marketingu nadomjestaka za majčino mlijeko, kako bi zaštitili dojenje te osigurali upotrebu zamjena za majčino mlijeko sigurno i isključivo onda kada su potrebne.
Svi smo čuli za bojkot Nestle-a zbog stalnog kršenja ovog pravilnika, a sada nam britanski The Independent donosi priču iz Turske, zemlje sa relativno visokom stopom dojene djece, u kojoj je Danone svojom kampanjom doveo do pada stope dojene djece i bespotrebne upotrebe formule.

Multi-nacionalna prehrambena kompanija Danone optužena je za zabludu majki marketinškom kampanjom u kojoj Danone upozorava majke da ne mogu dati dovoljno mlijeka za svoje bebe. Kompanija je , naravno, predložila majkama da koriste mlijeko u prahu za bebe, koje proizvodi Danone.
Istraga Zavoda istraživačkog novinarstva za britanski The Independent, utvrdila je da je Danone reklamirao svoju mliječnu formulu Aptamil u Turskoj sugerirajući majkama kako bebama starim šest mjeseci ne mogu pružiti dovoljno mlijeka i zadovoljiti potrebe djeteta. Kampanja je poboljšala prodaju formule Apatamil u Turskoj za najmanje 15 posto, a možda dovela i do toga da majke nepotrebno hrane svoju djecu mliječnom formulom.
Danone tvrdi da je svoj savjet temeljio na preporukama Svjetske zdravstvene organizacije, te da su kampanju podržali Svjetska zdravstvena organizacija i UNICEF. No, WHO je zatražila da Danone prestane koristiti logo ove organizacije, dok je Unicef odbio podršku akcijama tvrtke Danone.
I britanski pedijatri ogradili su se od stava i kampanje tvrtke Danone, ističuċi da zbunjuje majke koje doje i može dovesti do bespotrebnog prelaska na upotrebu adaptiranog mlijeka.
Danoneovi marketing stručnjaci ističu kako je njihova kampanja usmjerena samo na obeshrabrivanje “neprimjerene” zamjene za mlijeko poput rižinog brašna, a ne obeshranrivanja majki da doje.
„Turski UNICEF i WHO, zajedno s drugim partnerima (Ministarstvo zdravstva, TV postaje, supermarketi, Pedijatrijska Ascijacija) podržava ovu kampanju, te odobrava korištenje loga Svjetske zdravstvene organizacije na štampanim materijalima koji su se dijelili tokom kapanje.“ , ističu iz Danonea.
Danone je započeo svoju tursku marketinšku kampanju u 2010.
Tvrtka je identificirala pogodno tržište za proizvode prehrane dojenčadi u Turskoj – s populacijom od 73 milijuna, relativno visokom stopom nataliteta, a plaćama u porastu. No, tradicionalno Turska je imala visoke stope dojenja – i nema tradiciju korištenja formule.
Angažirano je 577 pedijatara za mjerenje količine mlijeka u grudima majki djece u dobi od šest mjeseci. Pedijatri su izdajali majke kako bi utvrdili količinu mlijeka ili vagali bebe prije i poslije hranjenja, kako bi dobili rezultate za kampanju, koji nisu bili reprezentativni i verificirani. Za usporedbu koristili su istraživanja Svjetske zdravstvene organizacije o količini energije koju djeca u dobi iznad šest mjeseci trebaju dobiti dohranom.
Danoneturkeyslide
Danone prezentacija objašnjava kako je razvijena Kampanja 500ml mlijeka svaki dan!
Danone je tako krivo interpretirajuċi preporuke WHO kreirao kampanju o potrebama od 500 ml mlijeka sloganom „Pola litre svaki dan“, „Beba treba barem 500 ml mlijeka dnevno. Ako vaše mlijeko nije dovoljno, dajte Aptamil za podršku bebinu imunološkom sistemu!“
U isto vrijeme, Danone je objavio online test kojim su majke mogle provjeriti „daju“ li tih famoznih 500ml. Test je pitao majke o učestalosti i trajanju dojenja. Hiljade žena su ga popunile – i prema Danone, veċina ih ne uspijeva dati bebi 500ml mlijeka. Savjet za njih je, naravno, koristiti formulu.
U to vrijeme pedijatrijska udruženja počela su osporavati kampanju, WHO I Unicef su se ogradili od kampanje o količini potrebnog mlijeka i Svjetska zdravstvena organizacija je zatražila skidanje oznaka WHO sa materijala o kampanji u roku od 14 dana.

Komentari

Share.
1xbet betist betpas deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler bahis siteleri deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu kralbet 1xbetm.info Tipobet Giriş betist XB Porn sex video hot pussie fingering before hard fuck by horny boy friend Xxx Village Bhabhi hard fucking hot pussy chudai mms Desi bhabhi stand up sex full hindi audio Young Rides Cock In Her Ass XXX amateur porn Passionate oral sex and cum swallow slot siteleri bonus veren siteler beylikdüzü escort bahçeşehir escort ümraniye escort maltepe escort ataşehir escort kadıköy escort Mamak Escort Perabet giriş Perabet giriş Maltepe Escort avcılar escort anadolu yakası escort Deneme bonusu veren siteler İzmir escort deneme bonusu veren siteler Kadıköy Psikolog kayseri escort bursa escort istanbul evden eve nakliyat deneme bonusu veren siteler bonus veren deneme bonusu veren siteler проститутки бишкек проститутки бишкек halkalı escort beşiktaş escort Ümraniye Escort Ümraniye escort mobile2 yang deneme bonusu veren siteler thesexe ankara evden eve nakliyat ankara nakliyat casibom kadıköy escort deneme bonusu casibom Matadorbet giriş casibom casibom marsbahis marsbahis marsbahis marsbahis casibom marsbahis casibommarsbahis casibom lunabet