Kompanija dm je u okviru babybonus programa lojalnosti osmislila mnogobrojne pogodnosti kojima pruža podršku roditeljima i njihovim bebama tokom prve dvije godine bebinog života.
Već treću godinu dm sprovodi babybonus program u kojem su do sada mogli učestvovati roditelji ili staratelji djece uzrasta do godinu dana. Svrha babybonusa je da se mnogobrojnim pogodnostima pruži kontinuirana podrška roditeljima i bebama, a zbog velikog interesa kupaca dm je produžio trajanje programa do bebinog drugog rođendana.
Biti roditelj jedna je od najljepših životnih uloga, a dm babybonus programom nastoji doprinijeti bezbrižnom uživanju u zajedničkim trenucima beba i njihovih roditelja, ispunjenih ljubavlju i pažnjom.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za osam godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 460 zaposlenika i 57 prodavnica u 34 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2013/14. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 104,5 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 11.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde NATURKOSMETIK, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.