fbpx

Biolectra – vaš partner u vježbanju

0

Iako su nam stigli hladniji dani u kojima naša hidratacija tijela nije na prvom mjestu jer ne osjećamo potrebu za vodom kao ljeti, međutim, grijani zrak u zatvorenim prostorima, klimatizacija i centralna grijanja isušuju naše tijelo tako da je dehidracija najčešći problem koji traje i dešava se u bilo koje doba godine.

Hidrataciji bi zato trebalo dati malo više pažnje sto, čuvanja imuniteta i pravilne funkcije organizma, te očuvanje kondicije i snage.

Za gore navedeno mnogo nam pomaže naša Biolectra sport plus.

Osim što trebamo piti dnevno 6-8 čaša vode, to opet nije dovoljno, pogotovo za ljude koji treniraju. Najbolji način za hidraciju je biolectra sport plus šumeće granule koje su dodatak prehrani s kompleksom minerala, za otapanje u vodi, sa okusom manga i marakuje.

Biolectra šumeće granule sadrže magnezij koji doprinosi:

-normalnoj funkciji mišića

-održavanju normalnih kostiju i zubi

-normalnog funkcionisanja živčanog sustava

-smanjenu umora iscrpljenosti

Osim što nam je jako bitna hidratacija kao i biolectra u našem životu, veoma je važna i zdrava ishrana.

Hraniti se zdravo znači jesti širok spektar vrsta hrane, ali u normalnim količinama.

Kada jedemo zdravo, Vi težite da se osjećate bolje, imate puno energije i izgledate bolje.

Ako želimo da gubimo na težini trebamo kombinovati sljedeće nutrijente:

-protein+masti+vlakna

Ako želimo izgraditi mišiće kombinujemo : proteine + ugljikohidrate..

Znači što manje slatkiša,hljeba i gaziranih sokova, a što više povrća, riže, piletine, puretine, ribe i salate.

Vodič kroz zdravu prehranu :

*uživajte u širokom izboru zdrave hrane

*jedite manje masnoće

*jedite dosta žitarica

*budite fizički aktivni

*izbjegavajte so i slanu hranu

*pijte umjerene količine alkoholnih pića

*izbjegavajte slatka pića i slatkiše

*jedite hranu bogatu kalcijem i željezom

*pijte dosta vode tokom dana

Trening druga sedmica :

” Hajmo da se zagrijemo”

#1

Zagrijavanje: brzo hodanje 5 minuta i utisci iz prošle sedmice, nakon hodanja istegnemo se od glave do pete i lagano tržanje 12minuta..

Pauza za biolectra hidrataciju 

Čučanj 3x10komada

Iskorak jedna, druga noga 3×10

Sklekovi 3×10

Trbušnjaci 3x15komada

Pauza 3-5min između

Istezanje 5min

#2

Zagrijavanje :trčanje 15min kombinovati sa hodanjem

Istegnuti se

Naći finu podlogu za trening

Vježbe:

* skip u mjestu

*visoki skip

*čučanj do pola(kratki cucanj)

*jumping jack (skačemo u mjestu raširene noge i ruke pa skupljene i tako ponavljamo)

*ustati leći (stojimo i legnemo na ledja pa ustanemo)

*dizanje koljena ka prisima, jedno pa drugo

– radimo 40 sekundi svaku vježbu a pauza između svake vježbe je 30 sekundi

– radimo 3x (izmedju 2min pauze)

#3

Vrijeme je za malu dužinu

Krećemo sa brzim hodanjem 5min, nastaviti lagano trčati 5 min, brzo hodanje 5 min, 10min srednje trčanje i 5 min lagano šetnja..

Nakon toga istegnuti se 5min.

Ne zaboravimo prije i poslije treninga popiti @biolectra_sport magnezij i sumeće granule 😍

Komentari

Share.
1xbet casino siteleri betpas elitcasino bahis siteleri konya escort bahis siteleri canlı bahis siteleri canlı casino Tetris Unblocked Games 77 unblocked games scribble io Play Snake Krunker Shell shockers Cat ninja earn to die 2 bubble shooter