Prema istraživanjima, učenici u osnovnoj školi imaju tri puta više zadaće nego što je preporučeno od strane eksperata, prema studiji koja je objavljena u Američkom časopisu za porodicu. Ova studija je ispitala preko 1100 roditelja sa djecom u obdeništu do onih sa djecom u završnim razredima osnovne škole.
Rezultati studije:
1. Učenici prvog razreda provode 28 minuta radeći zadaću dnevno, prema 10 minuta koje preporučuje Nacionalna roditeljsko-nastavna asocijacija NPTA u Americi.
2. Učenici drugog razreda provode u prosjeku 20 minuta na zadaću, a preporučeno je 20 minuta.
3. Djeca u vrtićima provode 25 minuta na zadaću, a prema preporukama oni ne trebaju imati zadaću.
Prema okvirnim preporukama, djeca trebaju za svaki razred raditi 10 minuta duže zadaću. To znači za prvi razred 10 minuta, drugi 20 minuta itd.
CNN kaže da činjenice da djeca imaju puno više zadaće su zabrinjavajuća. Ovo može da izazove porodični stres, pad samopoštovanja, negativni uticaj na društvene vještine, kao i zdravstvene probleme kasnije – kao što su čirevi, ankcioznost, gubitak težine, migrene i san.
Da li je i kod nas slična situacija, ili još gora? Šta vi mislite o ovome? Da li je potrebno imati razumnog učitelja ili pak potpuno mijenjati sistem obrazovanja?