Ismijana je kampanja brenda Victoria Secret
Poznati brend Victoria Secret izazvao je velike reakcije kada je predstavio novu kampanju pod sloganom “Savršeno tijelo” koju su preplavile slike mršavih modela. Više od 27.000 ljudi potpisalo je peticiju i tražili su izvinjenje. Nekoliko dana kasnije, američka kompanija je promijenila tekst oglasa, ali to nije spriječilo ostale slične brednove da ismijavaju njihovu prvobitnu poruku.
Primjer je nova kampanja brenda za ženski veš Curvy Kate za liniju veša za žene sa većim grudima. Ovaj brend je napravio istu fotografiju, ali koristeći modele svih veličina i oblika. Oni smatraju da je ova slika osnaživanje i poziv da stvarni modeli učestvuju u kampanjama.
Na fotografiji su stvarne žene koje imaju priliku postati model Curvy Kate brenda. Emma Webey koja je na slici kaže: “Ovo je divna prilika za mene koja me je uvjerila da svako treba biti siguran u svoje tijelo, bez obzira na oblik ili veličnu. Da biste bili sigurni u sebe morate biti zadovoljni s onim što ste i okružiti se pozitivnim ljudima. Povjerenje, tople osobe i osmijeh je nešto najljepše što žena može imati.”
Curvy Kate kaže: “Mi želimo da pokažemo kako će naš veš zaista izgledati na stvarnom tijelu.”