Pet psiholoških kratica do dobrog raspoloženja

0

Osjećate li se loše, umorno, bezvoljno i nikako ne možete van tog začaranog kruga? Probajte ovih 5 trikova stručnog tima psihologa portala Psychology Today kako bi se oporavili od lošeg raspoloženja.S vremena na vrijeme, svima nam se dogode određene stvari koje nas ‘bace’ u loše raspoloženje.

Od loših vijesti na poslu, otkazivanja planova, malih svađa i slično. Posloži li ih se više odjednom ili vas samo ta jedna stvar izbaci iz takta, probajte ove trikove kako bi se vratili natrag na put dobrog raspoloženja.

Prihvati da prijatelj i kolege mogu napraviti greške

U našoj se zapadnjačkoj kulturi greške pokušavaju što više eliminirati i optimizirati, što je vrlo pohvalno, ali kad se dogodi neka manja pogreška, posljedice mogu sve izbaciti iz takta. Želimo uvijek da nama drugi oproste kada mi napravimo nešto krivo, a upravo zato bi trebali prihvatati i one pogreške koje naprave naši prijatelji ili neko iz radnog okruženja. Ovo će ti pogotovo pomoći kod problema u komunikaciji, loše sreće i nekih promašaja kod klijenata.

Pomozi drugima s ekstra dozom ljubaznosti 

Suprotna reakcija jest ona koja je sasvim suprotna tvom raspoloženju. U situaciji u kojoj ste fokusirani na sebe i patite zbog nečega, probajze napraviti nešto spontano i dobronamjerno, poput puštanja nekoga ispred sebe u redu u trgovini. Probajte biti više ‘čovječni’ u komunikaciji s drugima i razumjeti šta drugi osjećaju, izađite iz svojih osjećaja i osobina, postani spontana u svakodnevnom ponašanju.

Nagradi se

Uzmete li vremena za raditi nešto što obično ne radite se također smatra nagradom. Dajte si pet minuta kako biste napravili nešto samo za sebe. Ili se nagradite nečim s čim niste već zadnja tri mjeseca.

Provjeri da ne dodaješ još više patnje na trenutnu bol

Kad se nešto dogodi što te ‘spusti’, ponekad pretjeranim razmišljanjem dodatno pojačaš tu bol. Dobro provjerite sami sebe i svoje misli, sagledaj realnu situaciju i pitaj se je li taj scenarij koji vam je trenutno u glavi sasvim tačan i nije li možda produkt mentalnog samokažnjavanja zbog nečega što uopće nije bilo tako strašno.

Napravi nešto što planiraš već dugo vremena

Stoji li nešto na listi već mjesecima što moraš obaviti, napravi to sada! To je vrlo učinkovit i brz način da si popraviš raspoloženje. Izaberi nešto što možeš već sada riješiti i prekriži to. To će ti dati osjećaj kontrole i samo-učinkovitosti. Pobrini se samo da je to uistinu zadatak koji možeš riješiti. 

Izvor: zdravakrava.hr

Komentari

Share.