fbpx

Vježbe za trudnice: 9 pravila istezanja

0

Kao i ostali oblici vježbanja, rastezanje u trudnoći zahtijeva ograničenja kako bi se spriječile povrede. Tokom trudnoće vaši zglobovi i ligamenti postaju rastezljiviji zbog hormona relaksina, koji olakšava porođaj. Taj hormon može pospješiti i stvaranje povreda. Uz malo predostrožnosti možete spriječiti probleme sa zglobovima i ligamentima.

1. Svako rastezanje neka traje od 15 do 30 sekundi.

2. Rastežite se do srednje napetosti i izbjegavajte opterećenja iznad granica vaše podnošljivosti.

3. Zagrijte se prije rastezanja, pokušajte tuširanjem u toploj vodi.

4. Pazite na ravnotežu dok vježbate i pridržavajte se za stolicu, ako je potrebno.

5. Dišite duboko dok se istežete.

6. Ne izvodite rastezanje ili druge vježbe ležeći na leđima nakon prvog tromjesječja, jer to bebi može smanjiti dotok krvi.

7. Nemojte skakati! Rastezanje treba biti statično i nježno.

8. Nemojte preopteretiti zglobove.

9. Ne izvodite vježbe koje uzrokuju vrtoglavicu, mučnine, gubitak daha ili bol.

Izvor:avaz.bebe.ba

Komentari

Share.
1xbet betist betpas casino siteleri bahis siteleri deneme bonusu veren siteler slot siteleri deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler bahis siteleri deneme bonusu veren siteler sex video hot pussie fingering before hard fuck by horny boy friend Desi bhabhi stand up sex full hindi audio gay thailand sex Fishnet Anal Blonde Russian Teen Loves Extreme Anal Fucking Natty : Booty Shorts Topping Gape Young Rides Cock In Her Ass XXX amateur porn Passionate oral sex and cum swallow slot siteleri beylikdüzü escort whatsapp aero escort izmir sakarya escort sakarya escort bayan escort izmir şirinevler escort ataköy escort bahçeşehir escort bakırköy escort ankara escort Ümraniye escort free mario unblocked video izle unblocked games 66 buy twitter followers ankara evden eve nakliyat soap2day soap2day health