Upravo ta činjenica aktualizirala je reklamu koja je objavljena prije nekoliko mjeseci, a u sklopu kampanje “ShareWithCare”.
Video prikazuje djevojčicu koja se pretvara u odraslu ženu zahvaljujući umjetnoj inteligenciji. Kampanja ima za cilj upozoriti i pozvati roditelje da ne objavljuju, odnosno ne dijele fotografije i video snimke svoje djece na društvenim mrežama.
Kampanju je pokrenula tvrtka “Deutsche Telekom”, a objavljeni video postao je viralan te upozorava na moguće posljedice tzv. “sharentinga”, odnosno dijeljenja snimaka djece od strane ponosnih roditelja.
Priča o Eli, devetogodišnjoj djevojčici, predstavljena je kako bi se pokazale moguće negativne posljedice dijeljenja fotografija i video snimki djece na internetu
Kroz kampanju se naglašava da te objave mogu dovesti do zloupotrebe odnosno krađe identiteta, do dječje pornografije i do tzv. deepfake prijevara (fotografije, video i audio snimke izmanipulirane zahvaljujući softveru umjetne inteligencije; softver na osnovi fotografija i videa može modificirati ili rekonstruirati na izuzetno realistični način karakteristike i pokrete nekog lica ili tijela te vjerno oponašati određeni glas).
Istraživanja pokazuju da bi do 2030. većina slučajeva prevara vezanih uz krađu identiteta djece mogla biti uzrokovana “sharentingom”, odnosno roditeljskim objavama fotografija i video snimaka njihove djece.
Izvor: klix.ba