Razmišljanje da dijete treba postati zvijezda može biti uobičajeno među majkama, ali za jednu ženu, učiniti sina poznatim je dio toga da podijeli njegovu ljepotu. 15-mjesečni Asher ima Downov sindrom.
U julu, majka je dostavila Asherove fotografije reklamnoj agenciji koja je radila na kampanji za kompaniju koja radi dječiju odjeću, OshKosh B’Gosh. Rekla je kako joj je neko u agenciji rekao da fotografije njenog sina neće biti dostavljene jer kompanija nije precizirala da traže bebu sa posebnim potrebama.
Majka, Meagan Nash, tada je saznala za Changing the Face of Beauty, neprofitnu organizaciju koja se zalaže za inkluzivne slike osoba sa invaliditetom u oglašavanju i medijima. Podijelila je Asherove fotografije s njima i one su postale viralne.
OshKosh je primijetio priču i zakazali su sastanak sa majkom i sinom u svom sjedištu. Takođe su dali izjavu rekavši: “Slažemo se da postoji prilika za širu zastupljenost djece sa posebnim potrebama u oglašavanju. Radujemo se susretu s Asherom i njegovom porodicom, kao i poduzimanju koraka kako bi se poboljšala zastupljenost različite djece u našem marketingu”.
Downov sindrom, stanje u kojem osoba ima dodatni hromosom, utiče na mozak i razvoj tijela, a ima ga jedna od 700 beba, prema Centru za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC).
Facebook post na stranici Kids with Down Syndrome ima preko 124 000 podjela.
Izvor: www.foxnews.com