Većina pahuljica tj. žitarica u obliku pahuljica, koje su reklamirane kao izvrstan doručak za djecu, prepune su rafiniranog šećera i soli, a siromašne vlaknima, pokazalo je istraživanje Sveučilišta Yale koje se fokusiralo na reklamne kampanje usmjerene prema djeci i (ne)istinitosti njihovih poruka.
Ispitivano je niz brandova pahuljica, a rezultati su pokazali da one imaju 85 posto više šećera, 65 posto manje hranjivih vlakana i 60 posto više soli od onih koje su namijenjene odraslima. Drugim riječima, ono što piše na pakiranjima pahuljica, ne odgovara vrijednostima koje su dobivene analizom sastojaka.
Prema rezultatima istraživanja, firme General Mills i Kelloggs imaju nutritivno najsiromašnije i najštetnije proizvode, a najviše troše na marketing i najagresivnije reklamiraju pahuljice na televiziji i internetu prema djeci.
Reklamne poruke donose neistine i negativno utječu na djecu koja odabiru namirnice nezdrave za njihov organizam. Previše šećera vodi u pretilost i dijabetes, previše soli do bolesti krvožilnog sistema i srca. Istraživanje je dio nacionalne kampanje za smanjenje pretilosti u djece u SAD-u.
avaz.bebe.ba