Moje ime je Anisa Šišić – Topalović i dolazim iz Zenice, a priča o Paperla – knjigama uspomena postoji unazad nekoliko mjeseci. Kao i većini žena i moja vječita inspiracija za kreativni rad jesu bebe. Maleni mirisni smotuljak koji je na svijet došao u septembru prošle godine motivirao me je da započnem priču Paperla. Savremeno doba, digitalizacija i sve moguće informacije koje možemo sačuvati na hard disku zapravo su mi bili okidač da započnem ovaj rad.
1. Zašto ste se odlučili za kreativni rad i kako je ukratko izgledao vaš razvojni put?
Sačuvati uspomenu u jednom trenutku u vidu fotografije i tu fotografiju izraditi i umetnuti u Paperla knjigu uspomena, uz to sve na prilagođenu privjesicu napisati nešto posebno što Vas vezuje za tu fotografiju je bio moj motiv da sačuvam lijepe trenutke odrastanja svog djeteta. Željela sam da to bude zaista posebna knjiga za svakog mališana i da roditelji sačuvaju uspomene svog djeteta na kreativan način. Iako je priča Paperla na svom samom početku, dobila je pozitivan feedback od zadovoljnih roditelja.
2. Po čemu je brand prepoznatljiv i koje proizvode naši čitaoci mogu naći u vašoj ponudi?
Paperline stranice su poznate po svom šarenilu, koji imao smisao, usklađenost te priču koja se prilagodi djevojčici ili dječaku. Najinteresantnije su definitivno knjige uspomena od rođenja do prvog rođendana. Obično ih kupuju tetke, strine, mamine najbolje drugarice… Osnova rada dječijih knjiga uspomena jeste debeli kvalitetni papir koji se ukrašava tehnikom scrapbook sa tzv. scrapbook papirom (ukrasnim papirom), naslovna i zadnja strana su mdf ploča, razni ukrasi i tema koja se prilagodi prema zahtjevu kupca. Neizostavni su svakako i posteri sa podacima o rođenju bebe, koji se rade na mdf ploči. Nikako ne smijemo zaboraviti ni one malo veće mališane. Roditelji požele da imaju knjigu uspomena i za 2., 3., 4. rođendan, pa to prilagodimo prema želji, npr. omiljeni crtić djeteta. Za djevojčice je uvijek neizostavna tema Elsa i Disney princeze, a za dječake najviše Paw Patrol. Pored ovih glavnih proizvoda Paperline stranice se prilagođavaju i temi vjenčanja.
3. Ukratko, možete li nam objasniti vaš način rada od narudžbe do dostave?
Proizvodi koji se rade u Paperla radionici su svi personalizirani i prema zahtjevu klijenta od naslovne strane do vrste motiva i ukrasa koji će biti u unutrašnjosti knjige uspomena. Trudimo se da na zalihi uvijek bude nekoliko knjiga viška ukoliko se javi zainteresovani kupac koji nema poseban zahtjev u vezi sa ukrasima, bitno je da mu se knjiga svidi i da dopišemo na naslovnu stranu ime djeteta kojem je knjiga namijenjena. Za izradu jedne knjige koja ima standardni format 15 cm sa 20 cm i kapacitet 35 fotografija sa prilagođenim privjesicama i ukrasima je potrebno 3 – 4 dana, cijena je 35 KM, a isporuka je preporučena i iznosi 6 KM.
4. Šta je vaša najveća inspiracija u radu uopćeno i kako se pripremate za nove kolekcije ili kako razvijate vaše nove proizvode?
Za rad na Paperla stranicama imam dvije inspiracije. Definitivno smijem reći da su mi na prvom mjestu i najveći motiv rada djeca. Ušetati se u svijet mašte, kombinovati šarene dezene, pronalaziti motive za privjesice, i sve ovo šarenilo sklapati u jednu smislenu priču namijenjenu djetetu je izazov koji me čini beskrajno sretnom. Drugi motiv jeste činjenica da su Paperla stranice dvostruki poklon. Prvi put ga poklanjate mami koja sve to bilježi i sklapa u bebinu prvu priču, a drugi put taj poklon mama će uručiti kao trajno sjećanje svom djetetu. Sva ova priča ne bi bila moguća da ne postoji podrška muža, roditelja, prijatelja, kojima se ne mogu dovoljno zahvaliti.
5. Možete li nam reći nešto više o vašim daljim planovima i ciljevima?
Paperla tim ima za cilj da se širi, a povećana potražnja na tržištu nam olakšava ostvarenje istog. Planiramo da naše proizvode plasiramo u kreativne galerije kako bi kupci u drugim gradovima imali uvid u naše proizvode prije narudžbe. Iskustvo nam je pokazalo da kupci vole da vide proizvod uživo prije narudžbe.
6. Na koji način djeluju riječi zahvalnosti od strane kupaca?
Poseban poklon svakom kreativcu jesu riječi zahvalnosti od strane kupca. Te riječi Vam na čudan način učine lice nasmijanim, a ruke željnim da kreiraju i prave još ljepše, bogatije i kvalitetnije proizvode. Čarolija dječijeg odrastanja zaslužuje da bude zabilježena. Nadamo se da će veliki broj roditelja osjetiti ovu čaroliju šarenih Paperlinih stranica i zabilježiti fotografijom i riječju priču o svom mališanu.
Sve dodatne informacije na: