Vrijeme koje mame provode u mijenjanju pelena i hranjenju beba, ne mora da bude toliko stresno
Preko milion i po mama u Velikoj Britaniji smatra da su upravo prvi postporođajni mjeseci provedeni u kući idealna šansa za dobar poslovni start. Veliki broj mladih žena odlučile su da, nakon što su donijele nov život na svijet, osnuju sopstveni biznis. Sjetimo se Natali Masne koja je stvarala sajt Net-A-Porter dok je održavala trudnoću, ili Džesiku Albu koja je, dok je čuvala svoje dvoje djece, napravila site za prodaju prirodne dječije kozmetike. Čak petinu malih preduzeća u Velikoj Britaniji pokrenule su mlade mame koje usklađuju vrijeme spavanja svojih beba sa postavljanjem sadržaja po društvenim mrežama. Pojava ovakvih mama je toliko uočljiva da je stvoren novi izraz: pramstarterke su one poduzetnice koje u jednoj ruci drže svoj iPad, a u drugoj kašicu za bebe.
Rat monotoniji
Osnivačica sajta Netmums, platforme posvećene majkama i odgajanju djece koja broji 8 miliona posjeta mjesečno, Šibon Frigard, smatra da su pramstarterke fantastične poduzetnice upravo zbog promjene u svojim životima koje označavaju novi početak.
Moramo priznati da dužnosti domaćice i majke, koliko god da su važne i dragocijene same po sebi, često u naš život unose i monotoniju, tako da mame imaju motiv više da se ostvare u poslovnom svijetu. Nova tehnologija koja nam omogućava rad od kuće i fleksibilno radno vrijeme nam tu svakako ide na ruku, piše harpersbazaar.rs
Online druženja
Kada je Dženi Skot, uspješna grafička dizajnerka i kreativna direktorica postala mama, svoj aktivni život morala je da zamijeni radom u kući, što je za nju predstavljalo dramatičnu promjenu. Pokušavajući da na netu pronađe sajtove za mame čija tema nije samo nega beba već i emotivni i socijalni život samih mama, shvatila je da takvi sadržaji nedostaju i odlučila da osnuje sopstvenu socijalnu mrežu pod nazivom Mothers Meeting na kojoj je organizovala online događanja za mame koje su „cool, moderne i koje usput imaju i djecu”. Koliko je njena ideja prava stvar potvrđuje i činjenica da na Instagramu ima preko 70 hiljada pratilaca. Ona je stigla i da napiše knjigu How To Be A Hip Mama Without Losing Your Cool koja je postala hit za cool mame koje stižu da imaju savršene nokte i ne propuštaju fitnes treninge.
U nizu savršenih mama našla se i Sara Dejvis koja je pokrenula nutricionistički vodič i osmislila brze i zdrave obroke za djecu. Ovakva ideja joj se rodila kada je njena kćerka Betsi imala šest mjeseci. „Postavši mama sve češće sam se pitala šta ustvari želim od života. U stvari upoznajem sve više žena koje su na porodiljskom odsustvu riješile da pokrenu svoj biznis”, otkrila je Sara. Tako se najzad desilo da period majčinstva postane najomiljeniji dio života u kojem se sve postiže.
Biti zaposlena više ne znači provesti u kompaniji osam i više sati dnevno, a rođenje djeteta ne podrazumijeva rušenje karijere. Vrijeme je da se pridružite milionima biznis mama!
Izvor: ladiesin.ba