fbpx

Jedete kruške gotovo svaki dan? Evo što to radi vašem tijelu

0

Ovo voće ima iznimne zdravstvene koristi, a idealno se uklapa u mnoge recepte

Postoji voće koje bismo trebali jesti tijekom cijele godine. Dobro je poznata izreka „jedna jabuka na dan tjera doktora iz kuće van”, ali uz bok jabuci stoji još jedno voće koje bismo trebali jesti redovito. To je kruška. Jedno od najsvestranijih voćki koje ima iznimne zdravstvene koristi, a idealno se uklapa u mnogo slanih i slatkih recepata, za sve prigode i kao odlična grickalica za međuobrok. Najbolje je jesti cijelu krušku jer su u njezinoj šarenoj koži koncentrirani mnogi antioksidansi.

Evo četiri razloga zašto bi ovo popularno voće trebalo jesti tijekom cijele godine.

1. Jako su hranjive

Osim izvrsnog okusa, kruške su prepune hranjivih tvari. Srednja kruška osigurava značajnu količinu vitamina C, vlakana i mnogih bioaktivnih spojeva, poput antocijana, što pomaže našim stanicama da ostanu zdrave i sprečava razvoj mnogih kroničnih bolesti. Kruške sadrže kalij koji nam je potreban za snižavanje krvnog tlaka, vitamin K, bakar, magnezij i vitamine B-skupine koji pomažu pravilno funkcioniranje našeg organizma.

2. Smanjuju rizik za dijabetes tipa 2

Kruške se smatraju hranom niskog glikemijskog indeksa, djelomično zahvaljujući visokom sadržaju vlakana. Svaka kruška koju jedete tijekom tjedna, može smanjiti rizik od dijabetesa za oko tri posto. Istraživači su izračunali i da ako svakodnevno pojedete ovo voće za čak 21 posto smanjujete rizik od dijabetesa tipa 2. Njegovo antidijabetičko svojstvo pripisuju se korisnim hranjivim tvarima koje sadrži.

3. Pružaju obilje fitonutrijenata

Kruške, osobito one sa šarenom kožom, pružaju korisne fitonutrijente poput flavonoida. Poznato je da flavonoidi pomažu ublažiti upalu neutralizirajući slobodne radikale. Flavonoidi također mogu pomoći poboljšati zdravlje krvnih žila i smanjiti rizik od srčanih bolesti, određenih vrsta raka i dijabetesa tipa 2. Druge studije sugeriraju da flavonoidi pomažu u smanjenju simptoma i rizika povezanog s astmom i drugim stanjima koja su povezana s preranom starenjem.

4. Pomažu u mršavljenju

Srednja kruška ima samo 100 kalorija i šest grama vlakana koje pomaže dobrom radu naše probave. Osim toga vlakna pridonose i dužem osjećaju sitosti. U jednoj 12-tjednoj studiji objavljenoj u časopisu Nutrition, pokazalo se da su žene koje su uživale u jabukama ili kruškama izgubile gotovo dva kilograma u 12 tjedana, bez drugih promjena u prehrani.

zivim.gloria.hr

Komentari

Share.
1xbet betist betpas casino siteleri bahis siteleri deneme bonusu veren siteler slot siteleri deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler bahis siteleri deneme bonusu veren siteler sex video hot pussie fingering before hard fuck by horny boy friend Desi bhabhi stand up sex full hindi audio gay thailand sex Fishnet Anal Blonde Russian Teen Loves Extreme Anal Fucking Natty : Booty Shorts Topping Gape Young Rides Cock In Her Ass XXX amateur porn Passionate oral sex and cum swallow slot siteleri beylikdüzü escort whatsapp aero escort izmir sakarya escort sakarya escort bayan escort izmir şirinevler escort ataköy escort bahçeşehir escort bakırköy escort ankara escort Ümraniye escort free mario unblocked video izle unblocked games 66 buy twitter followers ankara evden eve nakliyat soap2day soap2day health