Domaća je zdravija

0

Domaća, svježe pripremljena užina od zdravih namirnica, uvijek je bolji izbor od čipsa i pekarskih proizvoda.

 Unaprijed pakovani obroci lako mogu postati izvor zaraze i trovanja hranom ako ne poštujete osnovna pravila. To nikako ne znači da trebate prestati sa pripremom domaće užine, jer kako se lako prenose, trovanja hranom lako se mogu i spriječiti.

Evo nekoliko savjeta kako pravilno pakovati užinu za školarca:

Pravilno koristite pribor Kad pripremate hranu uvijek koristite posebne daske za rezanje, posude i noževe. Čak i ako nakon rezanja mesa dobro isperete dasku, prije nego što na njoj budete rezali povrće, postoji velika mogućnost zaraze i zato obavezno koristite posebne posude i noževe za meso i povrće.

Dobro perite voće i povrće Sveže voće i povrće glavni su prijenosnici zaraze i zato prije nego što ih nasiječete u kutiju za užinu, dobro operite.

Hranu dobro termički obradite Ukoliko najmlađima pakujete kuhani obrok za školu, potrudite se da bude savršeno dobro skuhan. Sve namirnice bi trebale biti zagrijane na najmanju temperaturu od 70 stepeni Celzijusa, jer je to temperatura na kojoj bakterije ne mogu preživeti duže od nekoliko sekundi. Isto tako tople obroke spakujte u termos-posude da tokom dana ne izgube temperaturu.

Kvarljive namirnice neka uvijek budu hladne Mlijeko, jogurt, sirevi, tunjevina i piletina namirnice su koje je, kako bi sačuvale svježinu, važno čuvati na hladnom mjestu i nikad ih ne ostavljati na sobnoj temperaturi duže od dva sata. To znači da ćete ove namirnice, u kutije za užinu, morati pakovati sa pakovanjima leda.

Pranje ruku je odlična preventiva Ruke su često prijenosnici bakterija i virusa posebno kad je u pitanju trovanje hranom. Djeci u kutiju za užinu obavezno spakujte i dezinfekcijske vlažne maramice kojima će dobro obrisati ruke prije i poslije svakog obroka u školi.

Izvor: www.faktor.ba

Komentari

Share.