fbpx

27. sedmica trudnoće

0

Mama

Inkontinencija, nemogućnost kontrole otjecanja urina, predstavlja tabu-temu o kojoj niti jedan čovjek ne voli pričati.

Ipak, mnoge majke se susreću s ovom temom nakon poroda.

Ova neželjena pojava može se spriječiti ili barem ublažiti pravilnim tjelesnim vježbama – prije svega vježbama za mišiće zdjeličnog dna (naizmjenično stiskanje i opuštanje ovih mišića, najmanje desetak puta dnevno).

Pokušajte raditi ovu vježbu u različitim položajima: ležeći, sjedeći, čučeći, sjedeći prekriženih nogu (sjedenje na „turski“ način). Stisnite mišiće zdjeličnog dna i zadržite ih stisnute dok izbrojite do pet. Tada ih opustite. Ponavljajte deset puta. Postupno povećajte vrijeme.

Jačanjem mišića urogenitalnog trakta spriječit ćete inkontinenciju u trudnoći i nakon poroda, te znati opustiti mišiće prilikom poroda. Opuštanje ne samo da porod čini ugodnijim, već sprječava i pucanje tkiva međice prilikom poroda.

Beba

Vaša beba raste! Sada je dugačka skoro 31 cm. Kretnje su sve življe, sve češće Vam se javlja i najavljuje svoj skori dolazak.

Odlaganje masnog tkiva je proces koji sada stoji u središtu intrauterinih zbivanja, tako da će vaša beba na rođenju imati punašni i bucmasti izgled.

Komentari

Share.
1xbet casino siteleri betpas bahis siteleri marmaris escort bedava bonus Boxel Rebound kayseri escort İstanbul evden eve nakliyat Unblocked Games 77 happy wheels unblocked unblocked games MooMoo.io shell shockers earn to die 2 Play Snake bubble shooter mahjong games Pornos