27. sedmica trudnoće

0

Mama

Inkontinencija, nemogućnost kontrole otjecanja urina, predstavlja tabu-temu o kojoj niti jedan čovjek ne voli pričati.

Ipak, mnoge majke se susreću s ovom temom nakon poroda.

Ova neželjena pojava može se spriječiti ili barem ublažiti pravilnim tjelesnim vježbama – prije svega vježbama za mišiće zdjeličnog dna (naizmjenično stiskanje i opuštanje ovih mišića, najmanje desetak puta dnevno).

Pokušajte raditi ovu vježbu u različitim položajima: ležeći, sjedeći, čučeći, sjedeći prekriženih nogu (sjedenje na „turski“ način). Stisnite mišiće zdjeličnog dna i zadržite ih stisnute dok izbrojite do pet. Tada ih opustite. Ponavljajte deset puta. Postupno povećajte vrijeme.

Jačanjem mišića urogenitalnog trakta spriječit ćete inkontinenciju u trudnoći i nakon poroda, te znati opustiti mišiće prilikom poroda. Opuštanje ne samo da porod čini ugodnijim, već sprječava i pucanje tkiva međice prilikom poroda.

Beba

Vaša beba raste! Sada je dugačka skoro 31 cm. Kretnje su sve življe, sve češće Vam se javlja i najavljuje svoj skori dolazak.

Odlaganje masnog tkiva je proces koji sada stoji u središtu intrauterinih zbivanja, tako da će vaša beba na rođenju imati punašni i bucmasti izgled.

Komentari

Share.